PREKIŲ PRISTATYMAS

Prekes atsiimti galima 2 būdais:

     1. PARDUOTUVĖJE VILNIUJE. Prekes galima atsiimti mūsų parduotuvėje adresu: L. Stuokos-Gucevičiaus g. 13, Vilnius, darbo dienomis nuo 10 iki 19 val., šeštadieniais nuo 10 iki 16 val. Tokiu atveju  prekių pristatymas nieko nekainuos, jums tereikia „Prekių krepšelyje" uždėti varnelę, kad prekes atsiimsite parduotuvėje. Pageidautina ne ilgiau kaip per 14 dienų atvykti į mūsų parduotuvę. Per 14 dienų neatvykus pirkėjui ar jo įgaliotam asmeniui atsiimti nupirktų prekių ir papildomai nesusisiekus dėl termino pratęsimo, UAB „Lino linija" pasilieka teisę vienašališkai anuliuoti sandorį, grąžinant pinigus į pirkėjo sąskaitą.

     2. PREKIŲ PRISTATYMAS.  Jūsų įsigytas prekes pristatys patikimas mūsų partneris - AB "Lietuvos paštas". Nepriklausomai nuo prekių skaičiaus ar svorio prekių pristatymas Jums kainuos 2 EUR.

     Prekės išsiunčiamos sekančią darbo dieną, jei apmokėjimas už prekes buvo gautas iki darbo dienos 17 val., jei po 17 val. - dar sekančią darbo dieną.

     Jeigu darbo dieną, nurodytais laikais, neturite galimybių patys ir negalite įgalioti kitų asmenų priimti siuntinio su prekėmis namuose, galite prieš tai, suderinę su darbovietės administracija, nurodyti „pristatymo adreso eilutėje" darbovietės adresą bei įmonės, kurioje dirbate, pavadinimą (toje pačioje eilutėje kur ir adresas) ir mes išsiųsime Jums prekes į darbovietę nurodę įmonės pavadinimą bei adresą ir, papildomai, skliausteliuose įrašę Jūsų vardą ir pavardę.

     Siuntos pristatymas į Kuršių Neriją  - papildomas mokestis.

     Visos kainos nurodytos eurais su PVM.

Prekių perdavimas Pirkėjui:

     Pirkėjas priima Kurjerio perduodamą siuntą per laiką, kuris leidžia išvengti nepagrįsto transporto priemonių užlaikymo.

     Perduodant siuntas Pirkėjui, priimantis pristatytą siuntą asmuo siuntos pristatymo patvirtinime privalo įskaitomai įrašyti savo pareigas, vardą, pavardę, pristatymo datą, laiką ir pasirašyti (elektroniniame siuntos pristatymo patvirtinime Gavėjo duomenis įveda Kurjeris/paštininkas).

     Siunta laikoma pristatyta (įteikta), Pirkėjui ar jo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius siuntos pristatymo patvirtinime.

     Pirkėjas privalo priėmimo metu, dalyvaujant Kurjeriui/paštininkui, apžiūrėti siuntos pakuotes. Pastebėjęs pakuotės pažeidimus, Pirkėjas turi tai pažymėti siuntos pristatymo patvirtinime bei užpildyti Kurjerio/paštininko pateiktą Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą.

     UAB „Lino linija" neprisiima jokios atsakomybės už siuntos ar jos dalies sugadinimą, jeigu siuntos priėmimo pas Pirkėją metu nebuvo apie tai įrašyta siuntos pristatymo patvirtinime arba nebuvo surašytas Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktas, dalyvaujant Kurjeriui/paštininkui, pristačiusiam siuntą.