GRĄŽINIMAS

Jeigu UAB „Lino linija" internetinėje parduotuvėje įsigijote nekokybišką prekę, ją galite grąžinti vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis.

DĖMESIO! Pagal individualų užsakymą pagaminta prekė negali būti grąžinta ar keičiama.

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų

sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/ .

    Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė prieš tai neaptarus jos trūkumų, pirkėjas iš UAB „Lino linija" turi teisę reikalauti, o UAB „Lino linija" įsipareigoja:

- pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

- atitinkamai sumažinti prekės kainą;

- per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

- Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta. Jei pardavėjas tinkamai neinformuoja pirkėjo, kad jis turės padengti prekės grąžinimo išlaidas, tai tokias išlaidas turi padengti pardavėjas.

- grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

- parduodamoms prekėms suteikiama 2 metų garantija. Jei daiktui nustatytas tinkamumo naudoti terminas,

reikalavimus dėl tokio daikto trūkumų pirkėjas gali pareikšti, kai trūkumai nustatyti per šį terminą.

     Prieš tai, bet ne vėliau kaip per 14 dienų po prekių pristatymo, pirkėjas turi atsiųsti e-pašto adresu:pardavimai@linasnordic.lt elektroninį laišką, arba atsiųsti laišką (adr. UAB „Lino linija", L. Stuokos-Gucevičiaus g. 13, LT-01122 Vilnius), kuriuose būtų nurodyta: pirkėjo vardas, pavardė, adresas, data, visi įmanomi kontaktiniai duomenys (telefonas, mobilusis telefonas, e-pašto adresas), užsakymo numeris, pirkimo ir siuntos gavimo data, sumokėta suma ir išsamus aprašymas apie rastus defektus. Gavę šiuos duomenis, mūsų darbuotojai nedelsiant susisieks su pirkėju ir galutinai suderins visus reikiamus klausimus. Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje bei, pagal nurodytą komplektaciją, turi būti visos komplektuojamosios dalys.
     Nekokybiškų prekių grąžinimo ir pakeistų kokybiškomis prekėmis siuntimo išlaidas apmoka UAB „Lino linija".

     Nustačius,kad prekė buvo sugadinta dėl pirkėjo kaltės, prekė pirkėjui grąžinama tik apmokėjus grąžinimo, pakartotinio siuntimo (jeigu pirkėjas nepageidauja prekės atsiimti biure) ir prekės kokybės įvertinimo išlaidas, jeigu tokios buvo.

    

     UAB „Lino linija" kokybiškų prekių nekeičia ir negrąžina.